Saturday, February 25, 2012

Morning Call

Assalamualaikum wbt..

Good morning! Just woke up due to morning call skype by my sister.Haha,thanks along,sebab kejutkan by pakai skype.Kalau tak,memang lanjut tidur sampai ke tengah hari lah jawab nya.
Bukan tak nak bangun pagi,cuma malas nk bangun pagi hari ini,no plan for today.Tadi skype with my mum,HAHA,best gila.and also my little baby nephew,Wafiq.comellllllllllllll sgttttttttt.geram,rasa nak peluk cium2 je dia.Ahh,I miss my family so much already.The whole family ada kat rumah tadi,rindu kat dorang.When it comes to family,suddenly I was thinking,no need to be lonely jas,because why? because u got a strong family waiting for you back in Malaysia.All of them waiting for you,to become a succesful doctor.So jas,make sure don't let them down,no matter what. :)

Baru bangun nih,tak tahu nak buat apa,basuh baju lah kut.Mandi and then,study (maybe?) hehehee.And gosok baju untuk kuliah minggu ini. Ok,adios.

Salam