Saturday, September 11, 2010

Tabahkan hati!!



[Crying] Just now,td belajar dengan abg pasal physics..Ya Allah tabahkan la hati hamba mu ini..I realised,ini la balasan nye,org yg pandai cakap tp xpandai otak mcm aku ni ha..padan muka! da bape kali aku kene 'bodoh,bengap,stupid,idiot,shit,doggol,dodol etc..' ngn abg aku td.sal la aku ni lembap sgt otak nk berjalan ha? aihs,truk gilerrr td kene brainwash ngn abg,bagus jugak..org dok sakan raya,aku kene chlorox freee2 ngn abg time blaja fizik..chlorox+whitener skalik..giler la,br aku taw,fizik ni x de r ssh,kene paham konsep,konsep vektor yg shud be aku da expert tu pn aku x reti nk jwp td..seb bek abg aku refresh balek..tetibe aku rase nk nangis,[mmg da nanges da pon,sapa tahan kene maki truk2 mcm tu] aihh,ini mesti dosa2 yg pnah aku wat ngn parents aku nih membuatkan aku lambat pickup..aku start blaja fizik dr kul 2 sampai 3.30,itu pn br faham konsep free body diagram ngn vektor skali..aku x tawu la nape aku lambat akhir2 ni..semangat tu da ada,cuma,entah la,,aku sendiri pun rase pelik..aduhaiii..truk nye kene ngn abg td...rase cm terbakarrrrr je dga ayat2 die td...'lembap tahap maut la kau nih,x leh slow lagi keee?' ape2 pun die kate bagus utk membuat aku berfikir..jgn jd malas sgt nk berfikir..huh,aku force jugak diri aku td,at last alhamdulillah aku dpt jwp soklan klon exam dlm buku dr.zahrah tu,br bley tido..huh..gilo tul..dh kul 4 pagi ni aku post...so,esok pagi,aku kne study fizik lagi sampai aku paham..dan kene maki lagi tahap maut..ngn esok aku nk study math..arghh,aku nk jadi dr. kene rajin! ko x nak 4flat ke jas? ko nk jd org x berguna sepanjang idup ko? come back down to reality la..talk less work more~! k la,aku pn da nantok plus stress..sok pg kene bgn awl2..
Nyte/morning..
salam..

.jasz.